Rob geeft duidelijk aan van te voren waar hij mee bezig is . Waarom hij het juist op die of die manier doet. Hij is altijd op tijd. Werkt correct. Is een vriendelijk meñs. Dus aangenaam om op de vloer te hebben.A. uit Geertruidenberg
Bescheiden vakkundig betrouwbare klussenier.Theo uit Geertruidenberg
Rob doet zijn werk zeer nauwkeurig, hij denkt mee over oplossingen. Hij is erg vriendelijk en levert prima werk af.Natasja uit Made
Het was erg prettig hoe de opdracht is verlopen zowel tijdens de offerte en uitvoering.Twan uit Made
Rob is zeer klantvriendelijk, duidelijk en eerlijk. De klus is naar onze volledige tevredenheid uitgevoerd. Alles keurig opgeruimd en zullen Rob zeer zeker in de toekomst nog een keer nodig hebben.Sylvia uit Oosterhout
Duidelijke communicatie, goed advies mbt onze vraag. De klus wordt uitgesteld dankzij het gegeven advies, het wordt een andere volgorde van klussen. Zoeken over een maand opnieuw contact.Jeanet uit Geertruidenberg
Prettige samenwerking. Rob voert uit wat onze wensen zijn en hij komt met goede ideeën/oplossingen voor dingen waar we zelf niet aan hebben gedacht.Ivo uit Oosterhout
-netjes/schoon gewerkt, vloer voor de werkzaamheden afgeplakt, het betegelen wanden - plaatsen inbouwreservoir - plaatsen toilet - monteren fontein en aanbrengen systeemplafond is mooi uitgevoerd. Zeker het betegelen is keurig.
-heb zelf nog kosten moeten maken voor een afvoerbuis (€ 19,-) en een ventilatiekap (€ 26,-). Hierover is discussie mogelijk wie één en ander zou betalen. Dus misschien nog concreter omschrijven in de offerte.
-maak in de offerte ook vermelding wie voor de tegellijm zorgt. Wij hadden die gekocht, maar Rob gaf de voorkeur aan eigen lijm. Gelukkig konden wij de lijm terug brengen bij de leverancier.
-Rob dat pech doordat hij door een betonnen muur boorde met aan de andere kant structuurwand (woonkamer). Dit is gerepareerd door een stukadoor, maar het blijft helaas zichtbaar.L. uit Geertruidenberg
Sympathiek en eerlijk. Rob gaf eerlijk aan dat hij deze klus niet kon klaren en gaf ons verder advies.Sabine uit Oosterhout
Aardige meneer die zijn afspraken nakomt en uitstekend werk levert.Remco uit Raamsdonk
De manier van communiceren met Dhr Hoosemans was prima . Daarnaast heeft hij fantastisch werk geleverd . De badkamer is weer een plaatje en de manier van werken vond ik prima. Er werd schoon gewerkt, daar hou ik wel van.Ella uit Waspik
Hij is open en duidelijk in zijn communicatie. Komt afspraken na, werkt netjes.Henk uit Oosterhout
Hele goede vakman.C. uit Breda
Reageerde heel snel, had helaas niet de expertise in huis om de klus aan te nemen, eerlijk antwoord, komt bij mij betrouwbaar over.Freek uit Geertruidenberg
PrettigFrans uit Geertruidenberg